Parempaa oloa osteopatialla, hierontahoidoilla ja joogalla!
This error message is only visible to WordPress admins
Error: No feed found.
Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.
TILAA UUTISKIRJE
UUTISIA
24 tuntia sitten
Meillä on ollut monta vuotta ajatus järjestää muutaman ystävän kanssa miniretriitti ystävämme Ainon mökillä. Tätä ei ole vielä tapahtunut, mutta sen sijaan tapahtui Ainon 50-v ”synttäriretriitti” Sisilian Scopellossa 40 hengelle.![]()
Mulla oli ilo ohjailla reissussa aamujoogat villan terassilla ja tehdä hoitoja. Muuten reissu olikin ”vapaata oleskelua”. Mitä kullekin. Oli ihanaa.![]()
En ole ikinä haaveillut järkkääväni sellaista yhden naisen matkatoimisto -retriittiä, mutta tällainen toimi kyllä itselle.![]()
Iso helpotus oli myös, että teinin ”kämppä tyhjänä -retriitti” meni kotipuolessa hyvin. Toki lähiaikuisia oli myös lähettyvillä.![]()
Nyt uskaltaakin vähän haaveilla, että voisiko tällainen olla jossakin muodossa mahdollista myös tulevaisuudessa. Ehkä yhteistyössä jonkun hotellin, majatalon, yhteistyökumppanin tai valmiin porukan kanssa. ![]()
Jätän tän haaveen nyt tähän. Saa ottaa yhteyttä ideoinnin merkeissä ❤️🙏😘
2 viikkoa sitten
Onko osteopatiasta apua tapaturmien ja leikkausten jälkihoitoon? Kyllä. Ehdottomasti.![]()
Tällä viikolla mulla kävi asiakas, jolla oli värttinäluu murtunut. Hänellä oli ollut neljä viikkoa kipsi, jonka hän oli saanut pois hoitoa edeltävänä iltana.![]()
Käsi oli turvonnut ja asennossa, joka näytti siltä että siinä olisi vieläkin kipsi ympärillä. Asiakas sanoikin että hänellä kädessä vielä henkinen kipsi. Ranne oli luonnollisesti hyvin liikerajoittunut, ja olikin ohjeistettu kipsin jälkeen tuomaan siihen mahdollisimman paljon liikettä.![]()
Hoidon jälkeen turvotus oli välittömästi vähentynyt, liikerata parantunut - ja hiuslenkin laitto, pukeminen ja kengännauhojen solmiminen huomattavasti helpompaa.![]()
Tämä olikin erittäin hyvä hetki tulla hoitoon. ![]()
Mutta osteopatiaan voit tulla jo aiemminkin kipsin kanssa. Vaikka vamma-alueeseen ei koskettaisikaan, muun fysiologian parantaminen voi edistää toipumista.![]()
Osteopatian ja alipainehoidon yhdistäminen on myös kirjaimellisesti tuonut uusia ulottuvuuksia (joita ei manuaalisesti voi saada) osaksi hoitoa. ![]()
Ja aina voi laittaa viestiä, jos mietityttää mikä olisi sopiva hetki hoidolle vamman tai leikkauksen jälkeen.![]()
Seuraavat ajat 26.6. alkaen. ![]()
Ajanvaraus: www.virtapyorre.fi
2 viikkoa sitten
Tervetuloa joogailemaan kanssani @rootshelsinki ![]()
Kesäkuun tuntini Rootsissa:
Ma 1.6. klo 11-12.15 Hatha (Töölö)
To 4.6. klo 11-12.15 Hatha (Töölö)
Ma 8.6. klo 11-12.15 Hatha (Töölö)
To 11.6. klo 11-12.15 Hatha (Töölö)
Ma 15.6. klo 11-12.15 Hatha (Töölö
Ma 15.6. klo 18-19.15 Hatha (Munkkiniemi)
Ma 22.6. klo 11-12.15 Hatha (Töölö) - SIJAINEN
Ma 22.6. klo 18-19.15 Hatha (Munkkiniemi) - SIJAINEN
Ma 29.6. klo 11-12.15 Hatha (Töölö)
Ma 29.6. klo 18-19.15 Hatha (Munkkiniemi)![]()
Varaa paikka: www.rootshki.fi/aikataulu/?location=2#aikataulu @rootshelsinki biossa linkki![]()
Tunnit ovat varattavissa kuusi vuorokautta aiemmin.![]()
Päivitän tähän postaukseen, jos tulee lisää sijaistuksia.![]()
❤️❤️❤️![]()
Jos kaipailet joogan yksityistunteja tai palauttavaa joogaa työ- tai kaveriporukalle esim. äänimaljoilla tai eteerisillä öljyillä höystettynä niin laita viestiä!
1 kuukausi sitten
Asiakas tuli vastaanotolle hyväntuulisena muutaman kuukauden tauon jälkeen ja kertoi, että niska on vähän jumissa, mutta koipi ei ole vaivannut enää.![]()
Vaivannut koipi oli ainakin kolme vuotta kroonisesti päivittäin kipuillut lonkan seutu, jota leposärki öisin ja joka vei unet. ![]()
Tammikuussa asiakas oli ollut jälleen ortopedillä vaivan vuoksi, ja lääkäri oli suositellut kokeilemaan osteopatiaa ”vielä yhden kortisonipiikin” sijaan.![]()
Asiakas kävi luonani kolme kertaa viikon välein - ja näköjään näin positiivisin tuloksin.![]()
Krooninen kipu ja hermosärky ovat monimutkaisia juttuja, joihin avun saaminen voi olla pitkä matka. Tietenkään kolme kertaa osteopatiaa ei aina auta tässä määrin - mutta usein jotain helpotusta ainakin saa.![]()
Mulla onkin tapana sanoa asiakkaille jotka tulevat jonkin täsmävaivan kanssa, että kannattaa käydä kolme kertaa, ja jos mitään muutosta ei tule niin voidaan yhdessä miettiä seuraava paikka mistä hakea apua.![]()
Tervetuloa osteopatiaan, lymfahoitoon, hierontaan - tai johonkin näiden luovaan yhdistelmään. Suunnitellaan hoito niin että saat parhaan mahdollisen avun.![]()
Hoitolistat täyttyneet hyvin, mutta huomiselle ja ensi viikolle löytyy vielä aikoja.![]()
Ajanvaraus: www.virtapyorre.fi![]()
Lisätietoja DM!
1 kuukausi sitten
Kaksi teoriapäivää ja yksi klinikkapäivä lasten osteopatian opiskelua takana - ja varsinkin eilinen klinikka herätti paljon ajatuksia ja tunteitakin lasten hoitamiseen liittyen.![]()
Paljon lapsuudesta lähtien matkassa olleita juttuja sitä aikuisissakin hoidetaan, ja tulee mietittyä mitä kukin olisi tarvinnut lapsena, jotta ei olisi tarttenut kantaa kaikkea vuosikymmeniä.![]()
Itse hoidan lapsia kolmivuotiaasta ylöspäin. Osteopatia 3-25-vuotiaille lapsille ja nuorille hintaan 50 €. Laita varauksen yhteydessä lisätietoihin minkä ikäinen lapsi tai nuori on kyseessä - ja halutessasi esitietoja. Voit myös laittaa viestitse kyselyä. ![]()
Ajanvaraus: www.virtapyorre.fi![]()
///![]()
📷 Omakuva nuoruuden vuosilta

