Virtapyörre Oy on hyvinvointi- ja viestintäpalveluita tarjoava yritys.

VARAA HOITOAIKA TAI JOOGAN YKSITYISTUNTI>>

TILAA UUTISKIRJE

UUTISIA

2 päivää sitten

Mulla on ollut pitkään ajatus, että haluaisin tehdä joogavideoita, joissa näkyy joogaharjoitukseen kuuluva hapuilu, työskentely ja epätäydellisyys.

Kannustan tasapainoliikkeissä hakeutumaan pisteeseen, jossa hapuilua ja huojumista tapahtuu - ja turhautumisen sijaan iloitsemaan hermoston saamasta harjoituksesta.

Toinen elementti tässä ovat juuret, jotka mielikuvana auttavat monessa harjoituksessa.

Kuvassa mun jalat ja videon toteutti @irenevesuvius

#jooga #varpaillenousu #tasapainoilu #huojuminen #hapuilu #juuret
... Lue lisääNäytä vähemmän

Näytä Facebookissa

6 päivää sitten

Taas yksi intensiivinen opintojakso osteopatiaa takana. Aiheena niska ja muun muassa sen manipulointi, joka jännitti etukäteen itseäni ja useita muitakin opiskelukavereita.

Kurssin alettua jännitys katosi - ja manipulaatio taas näyttäytyi yhtenä hyvänä tekniikkana, joka voi joskus olla paikallaan mutta joka ei suinkaan ole ainoa.

Nappasin tämän kuvan odotushuoneesta ilman kummempaa ajatusta. Muuta kuin että valo oli hieno. Nyt näen tässä symboliikkaa siitä kuinka osteopatiassa yhdistyvät kaksi tuolia. Anatominen, fysiologinen, tekninen. Ja henkinen, selittämätön, taianomainen.

Tänään on väsymys ja tunteet olleet pinnassa. Ja samalla suuri onni siitä, että saan olla asian parissa, jossa nämä toisiaan täydentävät puolet yhdistyvät.
... Lue lisääNäytä vähemmän

Näytä Facebookissa

2 viikkoa sitten

Päälläseisonnassa eli sirsasanassa on hyvä pitää paino kyynärvarsilla ja suojata näin kaularankaa.

Nouse ja laskeudu asennosta hallitusti keskivartalon tukea käyttäen.

Asennolla sanotaan olevan monia terveysvaikutuksia: verenkierto päässä lisääntyy, selkäranka, raajat ja keskivartalo vahvistuvat ja sisäelinten toiminta paranee. Muun muassa.

Jos on sydänongelmia, korkea verenpaine tai silmänpaine, kannattaa noudattaa varovaisuutta.

Muista että ylösalaisen asennon hyötyjä saat myös aiemmin esitellyistä variaatioista.

Seuraavat joogatuntini:

Ma 23.11. klo 11-12.30 Hatha @joogakoulushanti

Ma 23.11. klo 17.30-19 Äitiysjooga @joogakoulushanti

#ylösalasmarraskuu #upsidedownnovember #inversions #sirsasana
... Lue lisääNäytä vähemmän

Näytä Facebookissa